Fasting-School

It's Ramadhan.

And we had our new timetable. It was a emmm hebat sangat jadual I.
Kelas bertempektempek 4masa.
Ini sangat mencabar, tapi jangan risau. Guru kan kuat.
Aku. Aku kan kuat!

Minggu pertama berpuasa nampak okey.
Tapi, bayangkan minggu kedua cabaran makin meningkat.
dapat relief, kelas belakang.
sampaikan aku rasa, banyak mana je pahala puasa aku tinggal.
Marah budak.
Aku tak adalah nak marah budak-budak sangat tapi kalau yang kurang ajar tu sangatlah mencabar keimanan.
Serius.

Hari ini, turn berbuka puasa rumah parents.
Can't wait to have iftar with parents.
Aku rasa hidup ada dua rumah ni not bad. Not bad at all.
but I don't want to continue living this way.
I. really. want. to. quit. having. this. kind. of. two. houses.

Ok, where is the solution?

Malam tadi, beriaria lepas terawih, aku tidur super awal.
10.30. Tertidur ketika slide phone. haaa gitu.
Then abah called me at 11.

"Hello, abah. Sekarang pukul berapa?" HAHA
Penat sangat ke kau kerja, Nisa?

Comments

Popular Posts